Regulamin Sklepu internetowego Biegiem do Garów obowiązujący od dnia 25.11.2020.
Definicje:
Sprzedawca: MATI Matuszewski Dariusz, 04-519 warszawa, ul. Korkowa 19, NIP: 9520007450, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posługujący się dla potrzeb kontaktów z klientami adresem elektronicznym biegiem.do.garow@gmail.com.
Towar: będące przedmiotem sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego, dostępne na platformie www.biegiemdogarow.pl: publikacje elektroniczne, gadżety reklamowe.
Usługa: będące przedmiotem świadczenia usług nabywanych za pośrednictwem sklepu internetowego: dostęp do internetowej platformy edukacyjnej, kursy on-line, kursy e-mailowe.
Przedmiot zamówienia – zdefiniowane powyżej Towar lub Usługa.
Publikacja elektroniczna – publikacja ofertowana w postaci elektronicznej bez względu na rodzaj i format plików w jakich została utrwalona.
Kurs on-line – opracowany przez Sprzedawcę szkolenie prowadzone niestacjonarnie w określonym czasie, za pomocą wybranych przez Sprzedawcę narzędzi służących do komunikowania się na odległość.
Regulamin – niniejszy Regulamin określający zasady dokonywania przez Sprzedawcę sprzedaży Towarów lub Usług za pośrednictwem sklepu internetowego przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz zasady świadczenia usług droga elektroniczną.
Ustawa – ustawa z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta.
Dane kontaktowe
1. Sklep internetowy jest dostępny w domenie www.biegiemdogarow.pl i jest prowadzony przez Sprzedawcę.
2. Kontakt w sprawach reklamacji, odstąpienia od umowy oraz informacji handlowej: e-mail: biegiem.do.garow@gmail.com, adres do korespondencji pisemnej: MATI Matuszewski Dariusz, ul. Korkowa 92, 04-519 Warszawa.
Postanowienia ogólne
1. regulamin określa zasady dokonywania przez Sprzedawcę sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego, w szczególnoci zasady składania zamówień, dokonywania płatności, odstąpienie od umowy, rozwiązania lub zmiany umowy postępowania reklamacyjnego.
2. Warunkiem dokonywania sprzedaży Towarów lub Usług przez Sprzedawcę jest zaakceptowanie przez konsumenta niniejszego Regulaminu.
3. Zamówienia można składać siedem dni w tygodniu, dwadzieścia cztery godziny na dobę.
4. Klient składając zamówienia bez zakładania konta klienta powinien zaakceptować Regulamin i wyrazić zgodę na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych klienta w celu realizacji umowy.
Warunki techniczne i treści bezprawne.
1. korzystanie z udostępnionych funkcji sklepu internetowego jest możliwe po spełnieniu następujących wymagań technicznych: korzystanie z komputera z dostępem do sieci internet; w razie korzystania z urządzeń mobilnych posiadanie w urządzeniu mobilnych systemów operacyjnych; posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
2. O funkcjonalnościach treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony Sprzedawca informuje w opisie oferowanego Towaru na stronie internetowej sklepu internetowego.
3. Klient może korzystać z udostępnionych funkcji sklepu internetowego w sposób zgodny z Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w sposób niezakłócający funkcjonowanie sklepu oraz innych kupujących.
4. Sprzedawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez innych kupujących oraz przez nieuprawnione osoby trzecie. Sprzedawca stosuje protokołów SSL w celu zapewnienia bezpieczeństwa transmisji danych.
5. Klient nie może podejmować czynności polegających na rozsyłaniu lub umieszczaniu w sklepie internetowym niezamówionych informacji handlowych lub treści naruszających prawo; modyfikowaniu jakichkolwiek treści sklepu internetowego, plików, jego funkcjonalności lub sprawności działania za wyjątkiem aktualizacji swoich danych osobowych.
Składanie i potwierdzanie zamówień.
1. Klient składa zamówienie wybierając jedną lub więcej pozycję asortymentową oferowanego Towaru lub Usług, podając swoje Imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, wskazując adres na jaki ma byą wystawiona faktura (jeżeli taką opcję wybrał), wybierając sposób płatności zgodnie ze wskazówkami podanymi na kolejnych etapach składania zamówienia.
2. Zamówienie uważa się za złożone jeżeli w formularzu zostaną umieszczone wszystkie dane pozwalające na prawidłową identyfikację zamówienia oraz konsumenta, w tym adres poczty elektronicznej.
3. Klient potwierdza dokonanie zakupu poprzez naciśnięcie na stronie internetowej sklepu internetowego przycisku „potwierdzam zamówienie”.
4. Do zawarcia umowy sprzedaży Towaru lub Usługi dochodzi z chwilą naciśnięcia przycisku „potwierdzenie zamówienia”
5. Sprzedawca potwierdza przyjęcie zamówienia przez wysłanie informacji na podany przez Kupującego adres poczty elektronicznej.
Realizacja Zamówień
1. W ciągu siedmiu dni od daty założenia i opłacenia zamówienia w przypadku Towaru mającego postać fizyczną,
2. W ciągu trzech dni od daty złożenia i opłacenia zamówienia w przypadku Towaru mającego postać elektroniczną nie zapisana na nośniku materialnym
3. W terminach określonych w ofercie , po dokonaniu zapłaty w przypadku Usługi szkolenia on-line
4. Sprzedawca dostarcza zamówiony Towar w sposób wskazany w formularzu zamówienia.
5. W razie niemożności terminowego zrealizowania zamówienia w przypadku braku Towaru lub Usługi Sprzedawca pocztą elektroniczną zawiadomi o tyk klienta, nie później niż w ciągu siedmiu dni od daty złożenia zamówienia proponując inny termin realizacji.
6. Klient może nie zaakceptować proponowanego nowego terminu realizacji zamówienia i w takim przypadku Sprzedawca zwróci całą otrzymaną cenę w ciągu trzech dni od daty niezaakceptowania nowego terminu realizacji zamówienia. A klient nie będzie wnosił wobec Sprzedawcy jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji zamówienia.
7. W przypadku podania błędnych lub niedokładnych danych adresowych Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienia w dostarczeniu Towaru.
8. usługi polegające na szkoleniach On-line są świadczone w terminie każdorazowo wskazanym w ofercie dotyczącej danego szkolenia na stronie internetowej sklepu internetowego.
9. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Towar lub Usługę wolne od wad fizycznych i prawnych.
10. Sprzedawca nie świadczy usług posprzedażowych i gwarancji.
Ceny, sposoby płatności oraz opłaty za zamówiony Towar.
1. Wszystkie ceny Towaru lub Usługi są kwotami brutto i zawierają podatek VAT. Ceny są wyrażone w walucie polskiej. nie zawierają kosztu doręczenia.
2. Ceny Towaru lub Usługi sa podane w ofercie na stronie internetowej sklepi internetowego.
3. ceny doręczenia Towaru mającego postać fizyczna są podane na stronie internetowej sklepu internetowego podczas procesu zamawiania i są dodawane do ceny Towaru.
4 W ramach sklepu internetowego są dostępne następujące formy płatności:
– Płatność elektroniczna obsługiwana przez system firmy PayPro Spółką Akcyjną z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935.
– Przelew tradycyjny n akonto Sprzedawcy: 52 1020 1127 0000 1802 0202 8207 , MATI Matuszewski Dariusz, 04-519 warszawa, ul. Korkowa 92.
5. Korzystając z formy przelewu tradycyjnego należy w tytule przelewu wskazać numer zamówienia oraz adres poczty elektronicznej.
6. Płatność on-line dokonywana przelewem elektronicznym jest dokonywana natychmiastowo. W razie wyboru płatności przelewem tradycyjnym termin wymagalności wynosi trzy dni robocze.
7. Dostarczenie towaru w postaci elektronicznej oraz świadczenie Usług nie pociąga za soba kosztów doręczenia.
Reklamacje
1. Reklamacje mogą być składane pisemnie lub elektronicznie.
2. W przypadku opóźnienia w realizacji lub dostarczenia Towaru lub Usług – korespondencja pisemna: MATI Matuszewski Dariusz ul. Korkowa 92, 04-519 Warszawa; korespondencja elektroniczna: biegiem.do.garow@gmail.com.
3. W przypadku nieprawidłowych danych w fakturze – korespondencja pisemna: MATI Matuszewski Dariusz ul. Korkowa 92, 04-519 Warszawa; korespondencja elektroniczna: biegiem.do.garow@gmail.com.
4. W przypadku wad fizycznych lub prawnych w dostarczonego przedmioty zamówienia – korespondencja pisemna: MATI Matuszewski dariusz ul. Korkowa 92, 04-519 Warszawa; korespondencja elektroniczna: biegiem.do.garow@gmail.com.
5 Reklamacja powinna określić przyczynę jej złożenia, określenie daty wystąpienia przyczyny uzasadniającej złożenie reklamacji, żądanie klienta oraz numer konta bankowego konsumenta, na który w razie uwzględnienia reklamacji dotyczących wad fizycznych lub prawnych Przedmiotu zamówienia.
6. W razie uwzględnienia reklamacji dotyczących wad fizycznych lub prawnych Klient zwróci Sprzedawcy wadliwy towar na koszt Sprzedawcy. W takim przypadku Sprzedawca dostarczy nowy Towar wolny od wad, a gdy dostarczenie nowego, niewadliwego Towaru okaże się niemożliwe, to zwróci cenę i koszty doręczenia.
7. termin na rozpatrzenie reklamacji w razie żądania wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny z określeniem kwoty obniżenia wynosi czternaście dni kalendarzowych od daty jej złożenia Sprzedawcy. Jeżeli Sprzedawca nie rozpatrzy jej w tym terminie uważa się, że reklamację uznał.
8. Sprzedawca rozpatruje reklamacje droga korespondencji wysyłanej na adres poczty elektroniczej reklamującego.
Odstąpienie od umowy
1. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów, za wyjątkiem zwykłych kosztów wysyłki Towaru do Sprzedawcy.
2. termin na odstąpienie wynosi 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia towaru lub zawarcia umowy oświadczenie Usług. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Termin oblicza się:
– w przypadku umowy sprzedaży Towaru – od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta.
– w przypadku umów świadczenia usług – od dnia zawarcia umowy.
3. Oświadczenie o odstąpieniu powinno być złożone – do wyboru konsumenta – drogą elektroniczną na adres elektroniczny Sprzedawcy: biegiem.do.garow@gmail.com, bądź pisemnie na adres: MATI Matuszewski Dariusz, ul. Korkowa 92, 04-519 Warszawa.
4. Sprzedawca niezwłocznie przesyła konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
5. Wraz z oświadczeniem o odstąpieniu, jeśli odstąpienie dotyczy sprzedaży Towaru mającego postać fizyczną konsument powinien zwrócić Towar w stanie niezmienionym.
6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
7. Konsument może skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu, stanowiącego załącznik do niniejszego regulaminu.
8. Sprzedawca zwraca otrzymaną cenę oraz koszty dostarczenia, za wyjątkiem kosztów dodatkowych, które wynikły z wybrania przez konsumenta sposobu dostarczenia wg innej taryfy niż najtańszy, zwykłe sposób oferowany przez Sprzedawcę w sklepie internetowym.
9. Zwrot ceny i kosztów dostarczenia Sprzedawca dokona używając takiego samego sposobu płatności jaki użył konsument, chyba, że konsument zgodził się na inny sposób, który nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
10. Termin zwrotu ceny oraz poniesionych kosztów doręczenia wynosi 14 dni kalendarzowych od daty dojścia do wiadomości Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu.
11. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem ceny oraz kosztów doręczenia do chwili zwrotnego otrzymania Towaru od konsumenta lub dostarczenia przez niego dowodu wysłania Towaru do Sprzedawcy.
12. W razie odstąpienia po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust 3 i art. 21 ust. 2 Ustawy Konsument ma obowiązek zapłaty poniesionych przez Sprzedawcę uzasadnionych kosztów. Kwotę zapłaty za spełnione świadczenia do chwili odstąpienia od umowy oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia, zgodnie z art 35 Ustawy.
13. Prawo odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do umów, o których mowa w art. 16 ust 2 pkt 2 Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów i art 38 Ustawy, a w szczególności do umów:
– o świadczeniu Usług, jeśli Sprzedawca wykonał w pełni Usługę za zgoda konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy.
– o dostarczenie treści cyfrowych które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeśli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgoda konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu przez Sprzedawcę o utracie prawa do odstąpienia od umowy.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, dostęp do procedur.
1. Konsument ma możliwość korzystania z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń przed stałym polubownym sądem konsumenckim przy wojewódzkich inspektorach, o którym mowa w art. 37 ustawy z 15.12.2000 o Inspekcji handlowej, występując z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy. Postępowanie przed takim sądem jest każdorazowo dobrowolne, zarówno dla konsumenta jak dla Sprzedawcy.
2. Konsument może zwrócić się do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumenta o udzielenie bezpłatnej pomocy prawnej.
3. Konsument może zwrócić się do organizacji konsumenckich, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Postępowanie przy udziale organizacji konsumenckich jest każdorazowo dobrowolne, zarówno dla konsumenta jak dla Sprzedawcy.
4. Spory wynikające z zawartych umów będą rozstrzygane przez sądy powszechne, właściwe miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.
Dane osobowe i pliki cookies
1. Administratorem podanych w trakcie procesu zamawiania danych osobowych jest MATI Matuszewski Dariusz, ul. Korkowa 92, 04-519 warszawa, adres elektroniczny; biegiem.do.garow@gmail.com.
2. Klient ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawienia lub usunięcia.
3. Sprzedawca wykorzystuje pliki cookies zapisywane przez system teleinformatyczny klienta pozwalające na identyfikację urządzenia klienta. Pliki cookies zbierają dane o sposobie korzystania z funkcji sklepu internetowego i ułatwiają Sprzedawcy modernizowanie funkcjonalności sklepu internetowego dla potrzeb klienta oraz umożliwiają badanie ruchu na stronie internetowej sklepu internetowego.
4. Piliki cookies są wykorzystywane za zgoda klienta a zgoda jest wyrażona przez włączenie odpowiedniej opcji w przeglądarce internetowej, z której aktualnie korzysta klient.
5. szczegółówe informacje dotyczące wykorzystywania i ochrony danych osobowych oraz plików cookies zamieszczone są w Polityce Prywatności.
Postanowienia końcowe i załączniki
1. regulamin wchodzi w życie z dniem 25.11.2020.
2. Załączniki: formularz odstąpienia – wzór; pouczenie o prawie odstąpienia od umowy.
Formularz odstąpienia – wzór
Miejscowość, data ………………………………………………………..
Imię i nazwisko konsumenta
Adres konsumenta
Adres e-mail
MATI Matuszewski Dariusz
ul. Korkowa 92
04-519 Warszawa
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa
Ja………………………………………………….. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: ………………………………………………. umowy dostawy następujących rzeczy: …………………………………………………………. umowy o świadczenie usług polegających na wykonaniu następujących usług: ……………………………………………………………………………….
Data zawarcia umowy / odbioru: ……………………………………………………………………………
Podpis konsumenta
Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy:
1. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów, za wyjątkiem zwykłych kosztów wysyłki Towaru do Sprzedawcy.
2. termin na odstąpienie wynosi 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia towaru lub zawarcia umowy oświadczenie Usług. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Termin oblicza się:
– w przypadku umowy sprzedaży Towaru – od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta.
– w przypadku umów świadczenia usług – od dnia zawarcia umowy.
3. Oświadczenie o odstąpieniu powinno być złożone – do wyboru konsumenta – drogą elektroniczną na adres elektroniczny Sprzedawcy: biegiem.do.garow@gmail.com, bądź pisemnie na adres: MATI Matuszewski Dariusz, ul. Korkowa 92, 04-519 Warszawa.
4. Sprzedawca niezwłocznie przesyła konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
5. Wraz z oświadczeniem o odstąpieniu, jeśli odstąpienie dotyczy sprzedaży Towaru mającego postać fizyczną konsument powinien zwrócić Towar w stanie niezmienionym.
6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
7. Konsument może skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu, stanowiącego załącznik do niniejszego regulaminu.
8. Sprzedawca zwraca otrzymaną cenę oraz koszty dostarczenia, za wyjątkiem kosztów dodatkowych, które wynikły z wybrania przez konsumenta sposobu dostarczenia wg innej taryfy niż najtańszy, zwykłe sposób oferowany przez Sprzedawcę w sklepie internetowym.
9. Zwrot ceny i kosztów dostarczenia Sprzedawca dokona używając takiego samego sposobu płatności jaki użył konsument, chyba, że konsument zgodził się na inny sposób, który nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
10. Termin zwrotu ceny oraz poniesionych kosztów doręczenia wynosi 14 dni kalendarzowych od daty dojścia do wiadomości Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu.
11. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem ceny oraz kosztów doręczenia do chwili zwrotnego otrzymania Towaru od konsumenta lub dostarczenia przez niego dowodu wysłania Towaru do Sprzedawcy.
12. W razie odstąpienia po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust 3 i art. 21 ust. 2 Ustawy Konsument ma obowiązek zapłaty poniesionych przez Sprzedawcę uzasadnionych kosztów. Kwotę zapłaty za spełnione świadczenia do chwili odstąpienia od umowy oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia, zgodnie z art 35 Ustawy.